Deep|edition # 20060216






Madonna

Hon är 47 och fortfarande jävligt jävligt snygg!









10 Kommentarer:

Blogger Batbut

själv är jag nästan lika snygg i mina bästa stunder *s*, hela 2 år yngre! Fast jag är inte direkt lika vältränad... tror jag... och sjunger garanterat inte alls lika bra. Men jag är en jäkel på att dansa

16 februari, 2006 22:03

 
Blogger Studiomannen

Absolut.

Trots att frissen ser ut som en raggarbrud från 1981. Det är bara pilotglasögonen som fattas. Och tubsockorna nedknölade i pumpsen.

Men Madonna Louise Ciccione är fortfarande en mycket vacker kvinna, trots att jag ibland saknar henne från när hon satt i gondolen i "Virgin"-videon.

17 februari, 2006 01:30

 
Blogger deeped

Näe. Hon kommer aldrig vara lika snygg som under "Ray of light"-tiden. Då var hon osannolikt breath-taking.

17 februari, 2006 08:00

 
Blogger Morelli

Den svenska filmregissören Maria von Heland liknar Madonna kom jag på, samma glipa mellan tänderna

17 februari, 2006 09:57

 
Blogger Studiomannen

Kom inte med det - det är en burk med mask - för då kommer någon lustigkurre som jag automatiskt att associera till Thore Skogman. Eller Alfred E Neuman. FAN! Nu har du förstört bilden av Madonna. Deep Ed - posta en ny!

17 februari, 2006 10:02

 
Blogger deeped

Va?

17 februari, 2006 10:37

 
Blogger Studiomannen

Hrm.

Kan just nu inte se Madonna utan att tänka på Thore Skogman. Men det går över. Snart är hon sitt vanliga vackra jag igen.

Nej, jag är inte som alla andra.

17 februari, 2006 10:47

 
Anonymous Anonym

Jag tycker att hon ser scary ut, alltid tyckt...

17 februari, 2006 15:06

 
Anonymous Anonym

jag tyckte att hon var hot när jag gick i femman men nu nääääääää

17 februari, 2006 23:10

 
Anonymous Anonym

jomen det ser man ju på långt håll att hon håller rynkorna i schack på ngt modernt sätt som inte syns... *grin*... fast är det inte hon som joggade 10km om dagen tidigare (innan barnafödandet)?

17 februari, 2006 23:11

 

Skicka en kommentar