Deep|edition # 20060222






Mer bilder

Lite fler bilder från jobbet (tidigare här):


Gatan vi "bor" på.


Baksidan. (bilden är tyvärr så liten. Den där glasburen mitt på är vårt stora konferensrum)


Framsidan. Med gammal logotyp.


Från mitt rum, utsikt i korridoren (gammal bild - saknas en jättelik takkrona över "ön").

Bilder som ni sett förut:

Vår reception alldeles nymålad och renoverad.


Fasad med den nya logotypen.


AD-Anna läser någon tråkig text. Med största sannolikhet en av mina kreativa briefer :). Plats: Lilla konferensrummet.


Vy från min skrivbordsstol med sonen på besök.



Det här var kul! Kanske ska ta lite nya bilder imorgon...
Andra reklamares kontor kan du tjuvkika på hos Clayton på adtothebone









3 Kommentarer:

Blogger Studiomannen

Tycker jag anar ett PC-gränssnitt.

Desillusionerade Peter slänger ännu en barnatro om reklamare som Macmänniskor i soptunnan.

Fast skönt - du har ju fortfarande svarta kläder. :-D

22 februari, 2006 01:29

 
Anonymous Anonym

snyggt ni har det, repan är najs!!

22 februari, 2006 07:31

 
Blogger deeped

Peter. Jag jobbar som kreativ planner och är den enda personen på byrån med pc (plus att vi har en testpc för digitala jobb). Jag skriver oftast bara en massa tråkiga papper, gör torra ppt:er och märkliga diagram och liknande i Visio så...

22 februari, 2006 07:48

 

Skicka en kommentar