Deep|edition # 20060312






En perfekt dag.

En synnerligen intensiv dag i backen. Skojiga saker som hände:

♠ Våra vänner från Stockholm dök upp vid lunch. Vi har inte träffat dem på ett par år.
♠ Jag tyckte jag kände igen en snubbe som gick in på toaletten när jag och Solstickan var där. När snubben kom ut insåg jag att jag hade rätt - det var Chrille. Vi pluggade ihop, vi spelade ihop och en massa sånt. Vi har inte setts på åtta år och så stöter vi ihop på Romme Alpin! (Och jo - Chrille är storebror till Andreas Wilson...)
♠ Terrorprinsessan löste koden med att åka slalom. Nu svänger hon och åker själv i stora backar.
♠ Det har varit oerhört vackert väder.
♠ Skön åkning och Solstickan har åkt ett par gånger i röda backar.
♠ Barnens morbror och fästmö har varit här och barnen börjar verkligen relatera till både M och C.



Efteråt åkte vi hem hit, fixade pizzor till hela gänget och en skön avslutning med våra vänner.

En perfekt dag.









0 Kommentarer:

Skicka en kommentar