Deep|edition # 20060313






EvaEmma är bitter för att hon inte blev Fröken Sverige

Hon är faktiskt riktigt rolig i sin inbilskhet och sin totala brist på självdistans:

De andra tjejerna är förbluffande lika utseendemässigt och stilmässigt allihop, i horstövlar, dyra jeans och aningen för mycket smink. [...]Tydliga instruktioner ges om att man inte får vända blad förrän på givet tecken, men jag tror att jag är den enda som hajar grejen.
Frågorna är tämligen simpla, men jag får blackout och glömmer bort att Mount Rushmore heter Mount Rushmore, och det kommer att plåga mig under resten av livet. Jag känner mig skitdum, trots att jag vet att Ö är den sista bokstaven i alfabetet och att andra världskriget slutade 1945.[...]Jag förvånas inte alls lika mycket över det, som jag förvånas över att en del personer får vara kvar.
Allt jag kan säga är att boobs uppenbarligen fortfarande är viktigare än brains i Fröken Sverige.


EvaEmma på AB fick inte bli Fröken Sverige och självklart beror det på att det bara handlar om utseende. Ingen bitterhet här inte.

En mer avslappnad attityd till det hela har onekligen Lassbo som precis som EvaEmma blev hemskickad efter lunch: Karolina Lassbo - en glamourprinsessas dagbok: Utvärdering av "Nya Fröken Sverige"









1 Kommentarer:

Anonymous Anonym

Haha, EvaEmma! Så klart.
Hon är lite grann samma typ av person som den där fulla SSU-tjejen, är hon inte?

14 mars, 2006 19:32

 

Skicka en kommentar