Deep|edition # 20050828






Ett. Helvete.

Klockjäveln har hunnit bli ett. Jag är trött. Märgtrött. Och jag borde gå och sova. Såg Hot Shots II och den är fasen ännu bättre än ettan. Sen såg jag lite på speedway och sen på "människor som vill se ut som djur". Kände "so what". Låt dem göra det. Jag är less på ett samhälle som kallar mainstream för etik. Se ut som andra - det finns ingen plats för sideshows längre. Undra fan på att alla äter psykofarmaka.

Snuva och hosta håller i sig. Som om de ansåg att deras största mål var att göra mig tokig. Huvudvärken har släppt lite - tog ett par rejäla whisky när jag grillade. Men den finns där - lurande i bakgrunden. Täppta gångar - fan vad jag hatar det!

Söndag. En dag kvar. Visserligen är jag ledig halva måndagen med Terrorprinsessan men ändå. En dag kvar att hinna bli någorlunda frisk. En dag. Hej och hå.









0 Kommentarer:

Skicka en kommentar