Deep|edition # 20050814






Mer badrumsskåp

Eftersom En Textmissbrukares Bekännelser tror att det bara är tjejer som visar sina skåp så tog jag lite mobilfoton:



Det är ju lite knivigt när man är fyra personer - det blir lite blandat av allt möjligt. Att det är så städat beror på att vi nyss köpte möblerna.
Deosprayen är lysande - och det allra bästa är att Rexona sålde ut sina gamla förpackningar på Ö&B för endast 15 spänn (typ trettio spänn billigare...). Så jag har åtta stycken att använda :).

AXE-flaskan är gammal och används endast när jag inte ska träffa kunder etc. Annars är det min nya Issey Miyake som gäller.

Den blå flaskan är - just det - CCS nya förpackning för body lotion. Som vi har jobbat fram *stolt*.

Andra badrumsskåp: MymarkupAnna, Yukio, Hedgehog, Lipglossbitch,.









5 Kommentarer:

Anonymous Anonym

Najs - det ser fint ut tycker jag!!!!

14 augusti, 2005 17:31

 
Blogger helena

vilken ordning du har.

14 augusti, 2005 17:34

 
Blogger deeped

Ordningen står nog frun för. Och att det bara är några veckor sedan vi förändrade möbleringen och köpte skåp och hurts.

14 augusti, 2005 17:43

 
Blogger sparris

CCS-förpackningarna är riktigt bra-lade märke till dem senast på Apoteket. =) Och om jag nu inte var så hell bent på grönt så... ;P

14 augusti, 2005 18:40

 
Anonymous Anonym

Mer städat än mitt. Dock har jag mina saker över hela lägenheten och inte bara badrumsskåpet! :D

15 augusti, 2005 13:35

 

Skicka en kommentar