Deep|edition # 20050830






Ärkefiende och muskulösa blondiner

Jag sitter och lyssnar på brudarna därnere. Har nyss petat i mig lite av deras mat, innan dess läst för Solstickan och Terrorprinsessan. Inte jobbat ett dugg ... smart. Det blir en lång natt.

På väg hem lyssnade jag igenom "Doomsday machine" med Arch Enemy. Superbra. Hårt. De har gått än mer åt ett melodiöst håll och Angela sjunger både grövre och bättre än förut. Jäkligt bra helt enkelt.


Och jag kan inte hjälpa att jag tycker hon är rätt lik Nina. Vilket ju inte gör saken värre...

Nina har jag förresten gett lite feedback till idag - en annons hon håller på med. Hon är duktig.

Jag har suttit och köpt lite musik istället för att jobba. Jag har blivit kär i iTunes. Senaste köpet är Pains senaste platta. Den går in i iPoden imorgon.

Nej, dags att göra något annat än att titta på "Ravenous" liveinspelning [45 mb zippad .ra-fil] och drömma om muskulösa blondiner ;).









0 Kommentarer:

Skicka en kommentar