Deep|edition # 20050809






Rubriksättarvedermödor

Dagens mest korkade artikel måste vara den i Falukuriren:



Vad skulle de annars vara ute efter? Uppmärksamhet?

Det finns en del andra roliga rubriker som jag sparat på:



Om Fan själv spelar med Man U - spelar Gud då med Arsenal? (påminner om Nike-reklamen där ett gäng kända fotbollsspelare lirar mot all helvetes monster och till slut skjuter hål i djävulens mage)...

Vissa saker är rena Sisyfosjobb:



För att citera min gamle arbetskamrat Pelle: "Att diskutera med en kvinna är som att läsa DN i storm." (vilket för övrigt påminner mig om Telia Mobiles reklam för att läsa nyheter via wap/3G).

Sen är det ju ett känt faktum att Googles AdSense ibland uppträder lite väl galet - det här hittade jag på min vän Magnus blog:









0 Kommentarer:

Skicka en kommentar