Deep|edition # 20050808






Femman v 32

En bra Femman v.32

1. Vilket ar det basta radet du fatt, varfor och av vem fick du det?

Det är nog en massa saker som min terapeut lärde mig att hitta hos mig själv - om nu det kan platsa som råd.

2. Vilket ar det samsta radet du fatt, varfor och av vem fick du det?

Det är antagligen varenda råd som min mor gett mig genom livet...

3. Vilket rad skulle du vilja ge, till vem och varfor?

Jag har jobbat med att ge råd i livsfrågor. Det tänker jag inte göra några fler gånger. Däremot ger jag mycket kärlek till mina barn - förhoppningsvis är det råd nog för framtiden.

4. Har du anvant nagon bok som konsult, vilken da, funkade det?

Som konsult? Eh... nä. Eller jo: eftersom jag förut varit troende har Bibeln varit viktig. Och sen har jag haft Liftarens Guide till Galaxen som viktig bok i livet.

5. Om du idag traffade dig sjalv for 10 ar sedan, vilket rad hade du da velat ge dig sjalv for 10 ar sedan?

Bli inte präst.









0 Kommentarer:

Skicka en kommentar