Deep|edition # 20050816






Solig eftermiddag på jobbet



Jag hade sällskap under eftermiddagen. Solstickan kom till kontoret och var med mig istället för att umgås med HS väninna och hennes små barn. Terrorprinsessan är ju mindre, och kan leka med den äldre av vänninans barn som också är tjej. Men Solstickan hade det bättre hos mig. De tog med sig min privata laptop och han satt mittemot mig och spelade dataspel. Jag var på två internmöten och han satt lugnt och spelade. Självklart måste det vara speciellt att vara på pappas jobb så till mellis blev det cola och godis :). Och sen satt vi mittemot varandra - jag jobbade med ett par presentationer inför onsdag och torsdag, han lirade Bionicle.

Mysigt var det. Han är en mysig kille. Jag är jäkligt stolt över honom. Precis som jag är stolt över Terrorprinsessan.









2 Kommentarer:

Anonymous Anonym

Vad ung han ser ut eran projektledare

16 augusti, 2005 23:50

 
Blogger deeped

Jepp - men jävlar vad han kan snacka :)

16 augusti, 2005 23:54

 

Skicka en kommentar