Deep|edition # 20050815






Musikmeme från Britta

Britta taggade mig med en meme. Kör den här istället eftersom jag håller Researcher.se lite mer opersonlig.

5 albums in your ipod
Jag har ju en Shuffle vilket sällan blir några hela album.
Men som det är nu så har jag:

Whipped Cream: Tune into the century
Popsicle: Powerballads
Popsicle: Abstinence
Robyn: Robyn
Billy Corgan: The Future Embrace


5 movies you've seen recently
Jag gillar inte att titta på film. Egentligen. Det är så sällan det är något som känns - wow!

Liftarens Guide till Galaxen (på bio)
Broken Arrow (nåja halva - igårkväll på TV4)
Metro (nåja två tredjedelar - i lördags)
... Hälsoresan


... kommer inte ihåg nån mer inom rimlig tidsgräns.

5 nice things that happened to you recently
Det är så mycket som händer varje dag...

Jag fick börja att jobba idag :)
Jag mår bra.
Min familj mår bra.
Vår ekonomi mår bra.
Jag fick börja jobba idag
... har jag sagt det? Nåja...

5 MP3s on your playlist
Liiite svårt - jag har 2559 mp3-or i playlisten :). Får bli ett slags genomskärning för att illustrera en viss bredd såväl på "ålder" av låtar och av genres.

Låt - Artist
Retrospect - Pouppeé Fabrikk
Spacesluts In The Slammer - All Steel Coaches
Dead Bury Their Dead - Arch Enemy
Love Like Blood - Killing Joke
The Future Embrace - Billy Corgan


Jag gillar memes så jag taggar glatt vidare:
Heidi - finns här.
Fretardo
Morian
DIAGNOS(valfri person)
Sanna









6 Kommentarer:

Blogger Britta

Intressanta val där N. Får nog lov att kolla upp en del av de där minsann... =)

En helt orelaterad fråga bara: hur får man länkarnas understrykning att vara streckad? Vill oxå ha det så.

15 augusti, 2005 20:48

 
Blogger deeped

Well - det är inte en perfekt understrykning men jag har använt CSS-formatet border. Så här ser det ut:

a:link {
color: Navy;
text-decoration: none;
border-bottom: 1px dashed #3CB371;
}
a:visited {
color: Navy;
text-decoration: none;
border-bottom: 1px dashed #BA55D3;
}
a:hover {
color: Navy;
text-decoration: none;
border-bottom: 2px dashed #B22222;
}

15 augusti, 2005 20:55

 
Anonymous Anonym

Men gillar inte att kolla på film? Varför inte?

15 augusti, 2005 22:24

 
Blogger deeped

Film är sällan så bra att det är värt att slänga bort en och en halv timme.

15 augusti, 2005 23:38

 
Blogger Britta

Thanx du. Nu ska här fixuleras...

17 augusti, 2005 12:28

 
Anonymous Anonym

Ja, vad fan, att jag missade det! Jag kände mig så ospeciell. Det var under min internatperiod. Då missade jag sjukt många inlägg.

21 augusti, 2005 23:45

 

Skicka en kommentar