Deep|edition # 20050815






Jobb igen

Har ni försökt att jonglera med för många bollar någon gång? Så känns det just nu - mitt skrivbord är fyllt av papper om de fem projekt som har möten den här veckan.

Samtidigt är det X antal som ligger och gurglar lätt överåldrigt, vars deadlines (visserligen interna) snart blivit varvade. Och ett gäng som antagligen måste hinnas klart innan i förmiddags, när PL:arna anländer imorgon...

Men jag steg upp på lätta fötter imorse och trots att jag, på grund av Dalatrafiks snålhet, fick vänta närmare halvtimmen på bussen ner på stan så var jag glad att äntligen få komma till jobbet!

Åska, regn och en lunch bestående av friterad fisk (helt ok förutom när den är nygjord...). Inga pluspoäng direkt. Och just nu försöker jag hitta någon sorts linje i jobben som ska göras - jag är ju strateg för böfvelen! Jag är stiff och alltid i behov av en plan och röd tråd att hålla mig i...


Ikväll återkommer jag med några bilder från sommarens "modechocker" - den senaste "fulfotograferade" jag idag på busshållplatsen...









1 Kommentarer:

Anonymous Anonym

Jag kan inte ens jonglera med tre bollar, vad säger det om mig? Hm .. Att jag inte kan ha för många saker på G samtidigt, misstänker jag. ;)

15 augusti, 2005 14:41

 

Skicka en kommentar