Deep|edition # 20050816






Lite indie idag

1 down - 4 to go. De överlevde min Powerpoint-presentation... De älskar oss! :) (och vi älskar den här kunden tillbaka). Dags att bita tag i morgondadens presentation - jag tycker iofs den känns rätt klar men det är nog läge att skriva ihop konceptet lite mer.

Just nu: "Cannonball" med The Breeders - kände för att köra indie-playlisten. I eftermiddag kanske Solstickan kommer hit ett par timmar medan HS och Terrorprinsessan åker iväg till nån väninna. Tror att han skulle gilla det - bad HS i sådana fall ta med min Acer så kan han kolla DVD-film eller spela spel.

Lite trött. Satt helt klart uppe för länge inatt. Jag måste få ordning på det helt klart - så här kan man ju inte ha det. Och tyvärr blir det ingen modekatastrofbild eftersom det visade sig att bilden blev alltför dålig - jag är en kass spion.









1 Kommentarer:

Anonymous Anonym

Svårt att säga om kompositör och könstnär skulle vara bättre eller sämre än nåt annat... vi får ta och leta reda på någon som har en farsa som först var bonde sedan kompositör eller vice versa och fråga honom när det var som sämst... eler nåt.

16 augusti, 2005 11:40

 

Skicka en kommentar