Deep|edition # 20050822






A utan B

Dagen har varit rätt så schizad på något sätt.

Å ena sidan har jag jobbat som en liten iller. Bra copy har blivit skriven, bra koncept lagda osv. Jag har inte fixat pressbilderna till 8201m.se ännu eftersom de var så jävulusiskt stora (en enda bild på 47 mb - hello) och jag orkar bara inte sätta igång och spara om dem just nu. Får ta med mig DVD:n och sätta ihop något sorts makro i Photoshop imorgon...


Å andra sidan har en massa känslor rasat runt i kroppen på mig. Några angenäma men andra rent ut sagt nerve-wrecking. (Och nu är jag i valet och kvalet om jag ens ska försöka att nysta i alltihop eller bara låta det vara där det är.)


Å tredje sidan var jag ute på en shopping-spree ikväll. Fyra pikétröjor blev det. Rea. Det gjorde mig lite gladare även om jag fick lov att inse att om jag ska få tag på jeans att dölja min feta kropp med får det bli på Coop :( . Vad är det för fel på företagen? Alla går inte ner i 32-36:or. Men vi kanske vill ha snygga kläder för det? Jag vill fan kunna knäppa en kavajknapp! Jag vet att jag är fet - ska göra något åt det men tills dess: måste jag gå klädd i Dressmann-kavajer och Pearson-jeans? Vad är problemet?









0 Kommentarer:

Skicka en kommentar