Deep|edition # 20050822






Nattprat

Snart dags att se till att komma i säng. Det har varit en lång dag - visserligen har den varit precis lika lång som andra dagar men jag har hunnit mycket. Pressmaterialet för 8201 är uppe. Jag har reviderat och skickat iväg varumärkesstrategin till kund. Nu ikväll satt jag och gjorde en sorts moodboard för ett annat projekt samtidigt som jag kikade på The Rock.

Jag har sett den förut men den är jäkligt välgjord och Nicholas Cage tillsammans med Sean Connery är bra. Sen blir den lite väl cheesy på slutet men va fan. Biljakten är så läckert stagead framförallt i början när Cage åker Ferrari för att hinna upp Connery i en Humwee - de har liksom skapat en känsla av hur jävla snabbt han kör genom någon sorts cut&paste. Solitt.

Hostan verkar ha kommit för att stanna och mina bihålor är täppta. Jag hatar verkligen hosta - dels innebär det att det kommer att göra jävulskt ont att röka och dels innebär det att man känner sig som en vandrande bakteriehärd. Snuva kan jag leva med. Men hosta är ett jävla skit.

Hittade en oerhört läcker designsajt via Kallberg: ★ swedesres. Nästan jobbigt snygg. En annan, som hittade mig via Researcher är Nordic Design Blog. Ska bli spännande att följa dem.

En helg har gått och nästa vecka är det full fart. Fullare fart än tidigare. Och snart är det OmForm...









0 Kommentarer:

Skicka en kommentar