Deep|edition # 20050820






Gråbohelvetesjävlaskitblomma

Det var för jävligt varmt - alldeles dödande varmt för att göra något åt bilen. Och svärisarna dök upp med en fullstor säng till Terrorprinsessan. Jag skruvade isär den gamla Växa-sängen för att senare sälja den. Det var varmt nog. Och till på köpet verkar gråbon försöka att övertäcka allt med sin pollen vilket gör att jag mest låter som en översnuvig, konstant nysande snörvel. Det är den enda allergi jag har kvar från min barndom då jag snarare var allergisk mot allt. Gråbo är kvar. Senast jag gjorde test (för typ fem år sedan) hade jag 300 på katt men 800 eller nåt på gråbo. Undra på att man känner sig helt zonkad.

Kräftätning ikväll. Jag och alkisarna och raggarna var och handlade alkohol vid lunchtid idag. Jag funderar på att knäppa upp en pilsner ganska snart. Jag är övertygad om att öl är bra mot allergi.

Skrivit en del för Researcher.se, bland annat samlat ihop designlänkar till morgondagens designpostning.

Nu ska jag ta och skriva ett mail till snubben som ska fixa kommunikationen för Expedition 8201.









4 Kommentarer:

Anonymous Anonym

gråbon kan dööööö...

jag är också allergisk mot den j..a växten.

20 augusti, 2005 17:13

 
Anonymous Anonym

Jag är också skitallergisk. Och just nu har jag dessutom ögoninflammation och kan inte ta några ögondroppar. Det suger!

Men faktum är att sprit fungerar bra mot allergi. I alla fall för mig. Jag kan till och med vara hemma hos folk med katt, så länge jag häver i mig rätt mängd rödvin. :)

20 augusti, 2005 18:27

 
Anonymous Anonym

hmmm,, jag har ju också ögoniflammation och har druckit rödvin - och nyser INTE.

Alltså - ögoninflammation kombinerat med rödvin funkar mot gråbo!

20 augusti, 2005 21:34

 
Anonymous Anonym

Sara: Haha! Yo go girl, du har hittat den gyllene kombinationen. :)

20 augusti, 2005 23:51

 

Skicka en kommentar