Deep|edition # 20050819






All down

Pfuii... den här dagen är snart slut. Jag tänker packa ihop och gå en timme tidigare. Det finns inte en susning att jag har kreativitet kvar nog att börja på något annat projekt. Jag tar med mig ett par projekt hem istället.

Bra möten har det varit. Efter ett av dem förklarade AD-Catarina att hon ville gifta sig med både mig och PL-Annica eftersom vi tillsammans gjort mötet så professionellt och bra (handlade om att träffa en fd kund och den byrå som dumpat priserna för att få kunden). Snygg överlämning som visade att vi ändå är ett antal nummer "större".

Det sista mötet var långt och varmt. Men bra. Nya produktlanseringar och nytänk. Kul. Det är faktiskt roligast att jobba med B2C. B2B må vara viktigt och seriöst men konsumentmarknadskommunikation känns mer direkt och utmanande.

Egentligen borde jag göra tidrapportering men det orkar jag inte. Det kommer inte faktureras något över helgen i varje fall.









0 Kommentarer:

Skicka en kommentar