Deep|edition # 20050821






Söndagsgnäll

Så klart. Efter allergi kommer förkylning. Min hals känns som ett 0,25 sandpapper och huvudet tungt av snor och värk. Kräftskiva med svärisarna igår. Helt ok. Satt ute länge och faktiskt var det Solstickan som satt uppe längst. Vi pratade om månen, universum och hur allt liksom fungerar. Sen pratade vi om hur högt Ulrica ska klättra. HS kom ut och dissade mina räknekunskaper men i slutändan hade hon fel. När Solstickan sedan gick och la sig slog jag på slutet av Hot Shots. Jag kommer ihåg när jag såg Hot Shots 2 för många år sedan. Eller såg och såg - L som jag då var med hade helt andra planer... Fasen - det var 1989. Det är länge sedan. Undrar var L är nu? Hon var rätt så sanslös när det gällde sex. Och god. Mmm... kvinnor smakar olika - men jag har hittills inte träffat någon som inte smakat gott. Bara det att det smakar olika.

Jag sitter och jobbar. Dels har jag jobbat ihop pressmaterialet till 8201 - men jag måste starta den andra datorn för att logga in på WP-applikationen. Sen har jag reviderat varumärkesstrategin som ska vara klar på måndag. Sen ska jag börja att skissa på ett koncept för en ny line. Det ska vara klart på fredag.

Vi bråkar. HS förklarar: "det är faktiskt andra i den här familjen som kan vara instabila." och jag tittar förvånat upp - jag har inte sagt något om att jag skulle vara instabil. Jag är snarare jävligt stabil numera. Jag mår bra. Och jag vet att hon inte mår bra - men varför ska jag ta skuld på mig? Och varför hålla på att tjafsa om saker innan man kollat upp allt? Imorse hade hon också både bröstcancer och andra svåra krämpor - men om jag säger "jag är förkyld" vilket knappast kan undgå någon så är det väl inte så farligt. Nej, det har jag inte sagt men jag hinner inte göra något "viktigt" = sånt som innebär att stå ute i värmen. Och det är ju inte bra. Det är ju inte bra att jag behöver jobba på helgen heller - trots att jag inte har något annat val. De flesta på byrån lär lägga ner några timmar i helgen eftersom vi är överrösta av jobb. Det är kul och jag lider inte av det. Men det är "fel". Fan vad less jag är på det här.

Nu ska det ätas. Och sen åker resten av familjen på barnkalas. Själv ska jag lägga några timmar till på jobb.









0 Kommentarer:

Skicka en kommentar