Deep|edition # 20050822






Lite snabba

På väg från lunchen såg jag en affisch om Rock for Moc. Snälla Tony och ni andra - om ni läser detta - kan ni inte låta någon mer professionell göra affischen nästa år? Please?

Precis varit på idémöte. Det gick nog bra. Känns som vi har ett solitt koncept att lägga fram på fredag. Sen ska jag lägga fram ett ytterligare - övergripande - varumärkeskoncept också. Jag har inte skrivit ett ord.

Och projektet jag försöker att bli av med vill inte PL ta av mig. Så jag får försöka att klona mig eller nåt...

Annat? Jag känner en känsla som jag inte känt på många år... Det är både fantastiskt och skrämmande...









2 Kommentarer:

Anonymous Anonym

Länken funkar inte. Om det var menat att man skulle kunna klicka på länken och se vad "Rock for Moc" är..

22 augusti, 2005 17:20

 
Blogger deeped

Fixat.

22 augusti, 2005 17:27

 

Skicka en kommentar