Deep|edition # 20050911






Idag är idag

Ännu en natt i Terrorprinsessans säng. När jag kom upp så hade båda barnen lagt sig i dubbelsängen direkt så jag gav upp och la mig nån annanstans. Observera prinsesslakanen...





Idag är det jobb som gäller - imorgon har vi en av de viktigaste presentationerna på länge. Byråval. Om vi får kontot så blir det en helt ny era i byråns liv. Det är ett stort konto. Mycket stort.

Det är dimmigt ute. Rena ärtsoppan. Kallt. Jag ska ta morgonens första kopp kaffe och försöka att vakna till lite.









6 Kommentarer:

Blogger Heidi

Du sov kungligt inatt med andra ord. ;)

11 september, 2005 10:06

 
Anonymous Anonym

Jag tycker att sådana lakan förpliktigar :-)
Försök se mer värdig ut!

11 september, 2005 11:58

 
Blogger deeped

Re: Mats
Klockan är fan sex på morgonen och kvällen innan var det party med dans till väl valda 80-talsörhängen.

11 september, 2005 14:38

 
Blogger crrly

Gulligt ju.

11 september, 2005 15:33

 
Anonymous Anonym

fan va avis jag e på att du har mustasch.

12 september, 2005 11:48

 
Blogger deeped

Mustasch? Jag var orakad i allmänhet sedan en vecka...

12 september, 2005 20:19

 

Skicka en kommentar