Deep|edition # 20051121






Måndag

Imorgon ska sista grejerna gå iväg till den pitch som man trodde skulle vara klar för länge sen... "kan vi få se ditten och datten". Yes sir, we can boogie and do the fandango. Helst på samma gång.
Bommade halv sex-bussen hem så nu får jag ta nästa som går om en halvtimme.
Pratade med La Bossa Nova och just nu känns det lite tungt. Det är en osäker bransch jag gett mig in i, den saken är säker. Det gäller att hålla sig flytande, bygga sitt personliga varumärke och ha ryggen fri. Samtidigt är det här jag vill vara. Vi har en jävla potential - bara någon vågar att tro på oss. *muttrar*

"Kylan kommer från norr
sveper in
en unken gammal rock
värmen finns söderut
en säng en kvinna
kött och blod
kärlekens blödande sår"


Nu är det dags att plocka ihop datorn, kränga på sig rocken och ge sig ut i vintern. Det är ingen snö så kylan biter hårt.

Ikväll ska jag ta mig en överdos LilFoxyRetard - 100+ postningar som jag inte läst...









0 Kommentarer:

Skicka en kommentar