Deep|edition # 20060120






Domänix

Inatt köpte jag en domän till: deepedition.com
Sitter och förbereder ett redaktionsmöte med aheaddalarna.se ska snart ta Renaulten och susa till Falun. Det snöar horisontellt idag.
Tog en lång dusch idag vilket gör att jag redan skickat iväg ett gäng mail till projektledarna med idéer, påminnelser och annat... jag har nog varit fisk i ett tidigare liv. Eller apa i regnskogen.
Har sovit för lite. Men nu är det helg. Såklart börjar jag känna mig jävligt förkyld. Det kliar i halsen. Näsan är täppt och jag nyser.
Åtta noll noll. Om man kör fort hinner man mellan Falun och Borlänge på en kvart (kör man väldigt fort på sju minuter...). Idag känner jag inte för att åka speciellt fort - det är halt som fan. Så nu tänker jag åka.









4 Kommentarer:

Blogger Maria

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

20 januari, 2006 08:39

 
Blogger Maria

ahead dalarna?! *vrider mig av skratt* Ärligt? Hur fantastiskt fjantigt får det bli? Ber om ursäkt om det är ditt eminenta reklamarsinne som kommit på det, men...*hihihihihi* Hm, nåja, ta det lugnt på vägarna!

20 januari, 2006 08:40

 
Blogger deeped

Well. Inte riktigt jag nej. Men det finns vett i det om man vet vad det hela handlar om ;)

20 januari, 2006 10:06

 
Blogger deeped

Sandra - hur gör man då? ;)

20 januari, 2006 13:03

 

Skicka en kommentar