Deep|edition # 20060117






Virtanens talkshow suger

Jag råkade knappa mig in på Virtanens talkshow på TV8 igårkväll. Det var faktiskt det mest värdelösa jag har sett! Gäster var Natascha Peyre, Hello Selfride och Hans "jag-har-varit-chef-på-SVT" Blomnånting... Virtanen har lyckats skapa en talkshow som inte innehåller någon som helst substans. Frågorna till Natascha P var menlösa, intervjun med lysande Hello Safefride var en uppvisning i någon sorts journalism-navelskådning och filmtipset var väl det enda som möjligen kan gå förbi som värt att lägga på minnet.

Virtanens första show hade tusen tittare enligt MMS. Jag gissar på att det knappast blir så många fler.



Andra bloggar om: , ,









4 Kommentarer:

Anonymous Anonym

På tal om något annat. Är det du och din fru på bilden? Den lilla bilden alltså ;)

17 januari, 2006 12:06

 
Blogger deeped

Nina. Nej, det är någon reklamskylt. Tror det är JC faktiskt.

17 januari, 2006 13:13

 
Anonymous Anonym

Det var ju bara att läsa hans New York-spalt i AB för att inse att även talkshowen skulle suga. "Bara i New York, barn"-tjatet.

17 januari, 2006 13:44

 
Blogger PW

Virtanen är en pretentiös fjant

17 januari, 2006 15:56

 

Skicka en kommentar