Deep|edition # 20060114






Vem fan är Nisse Hult? (hur många kommer att använda det som rubrik tro...)

Helt underbar! Det är verkligen känslan av serien "Nisse Hults historiska snedsteg". Glans är lysande och det hela känns som om man tagit det bästa från Killing-gängets galna idéer och förfinat det. Jag menar - att sätta Brainpool i Bellmans tid, att låta Kenny Starfighter glida förbi på Maskeradbalen... SVT har satsat på en vinnande häst minst sagt!





Andra bloggar om: , , , , ,









4 Kommentarer:

Blogger Desperate Dad

Damn, missade Nisse Hult - hade fullt upp med att ta ikapp Commander in chief. Får fånga reprisen. Glans är ju hur bra som helst.

15 januari, 2006 01:00

 
Blogger Akut Insikt

Nisse Hults.. tror jag skall vara ett humorprogram. Tyvärr ser jag inte humorn i att Kenny S och Brainpool är placerade bredvid Bellman.

Jag tror faktiskt att Glans är ganska besviken på resultatet.

17 januari, 2006 09:42

 
Blogger deeped

Akut. Det är humor a la Generation X. Jag gillar anakronismer på både längden och tvären.

17 januari, 2006 10:01

 
Anonymous Anonym

Ja Brainpool kändes lite pinsamt. Annars är Nisse humor hela vägen. Det var det du som sa. Det var du som sa det!

04 februari, 2006 21:34

 

Skicka en kommentar