Deep|edition # 20060116






Jabba

Det har varit något trasigt med Blogger på förmiddagen. Själv har jag suttit med sonen och tittat på fyra timmars blandade tecknade serier på Nickelodeon, Kanal 5 och Barnkanalen. Jag har läst och skrivit för Researcher, gjort comeback på Bold med sedvanligt trollskap och druckit kaffe.
Solstickan har ont i magen - det hörs när han går på toa... "det är som att kräkas fast från fel håll." Ibland önskade man att han inte var fullt så duktig på att förklara saker...
HS kom hem tidigare och klagade över sin mage och med sedvanliga "nu förstår jag hur du känt dig i helgen!" Det är så dags.
Jag drog till Falun. Möte om en timme och ska försöka äta något vettigt idag. Jag har feber och ont i magen men jag vägrar bjuda staten på min lön.

---

Nu ringde Resumé. Fattar de ingenting de däringa journalisterna :)

---

Dagens låt: "Lucretia My Reflection" med Sisters of Mercy









1 Kommentarer:

Blogger crrly

Jättejättejättebra låt.

16 januari, 2006 23:23

 

Skicka en kommentar