Deep|edition # 20060115






Tre

Mäh! Klockan är tre igen!! Fan, måste få ordning på det här.

Jag har feber. Jag och Solstickan har fått Terrorprinsessans influensa. Tack kära älskade dotter. Dagen spenderades till största delen kvar i pyjamasen och vi tittade på diverse snöaktiviteter som sändes på TV. Dottern var på ett femårskalas - och imorgon ska hon på nästa.
Bordet ser ut som efter en bättre fest - fast det är mest läsk och Ramlösa som inmundigats. Och Apollo 13 såg jag också. För vilken gång i ordningen har jag ingen aning om.

Mina känselspröt är ute och jag anar något. Jag frågar men får bara glättiga svar. Det gör mig oroad.

Söndag imorgon. Mer Meccanobyggande. Jag och Solstickan håller på att förfärdiga den tredje modellen i hans byggsats, en bärgningsbil. Jag behöver sätta mig och jobba några timmar också, och få till stånd möten med kommitén.









0 Kommentarer:

Skicka en kommentar