Deep|edition # 20060127






Headache and carbash

Huvudvärkens motsvarighet till Schumacher vaknade jag med. I Solstickans säng eftersom både HS och Terrorprinsessan skällt på mina snarkningar. Stapplade upp och funderade hur bright det vore att faktiskt köra bil till jobbet...

Men jag slapp det. När jag försökte rädda min imploderande skalle från att bli ett svart hål sa HS att Solstickan har feber. Det var ganska enkelt för mig att säga att jag tar halva dagen VAB. Solstickan fick också den första Bionicle-filmen, så vi spenderade morgonen med att kolla på den. Nu har han alla tre filmerna och nu sitter han och spelar Bionicle-dataspel.

Renaulten kommer att bli min död. Nu är avgassystemet löst igen. Den låter ibland som en sunkig raggar-Volvo och ibland som en tändkulemotor med astma. Jag orkar inte bråka men det blir ju (som vanligt) jag som får ta tag i just bråkandet på företag. Jag vet inte riktigt vem jag ska bråka på: bilhandlaren som gett mig tre månaders garanti eller verkstaden som sa att de satt fast det.

Att jag hade ont i hårbotten berodde på RT-mötet så klart.









1 Kommentarer:

Anonymous Anonym

RT-mötet?
uppstart för Renault-Terrorister?

27 januari, 2006 12:14

 

Skicka en kommentar