Deep|edition # 20060104






In the trees

Jag hatar min Palm. Den vill inte prata med min dator...

Sitter för övrigt och tokskriver för en av skrytbroschyrerna. Problemet är att jag tappar tråden när jag blir avbruten - och jag tillhör dem som blir avbruten oftast för diverse datortrubbel. På macarna...

Men åter till min Palm. Jag behöver den för att kunna ha koll på mitt liv. Nu vet jag inte hur jag ska göra... Nån som har en aning om varför Chapuras synk mot Outlook inte vill fungera? Eller nånting vill fungera?

För övrigt - bäst just nu:
All my faults
Ambulance LTD



Andra bloggar om: , ,









4 Kommentarer:

Blogger Morelli

juste ny bild i profilen...vad röker du? hemrullat? och jag ser inte vem donnan är...

04 januari, 2006 21:14

 
Anonymous Anonym

Jag hatar också min palm, använder den bara till att slå upp saker i, all almancksverksamhet sker i pappersdito.Palmen är OPÅLITLIG!

Det var förskräckligt vad kallt det var här uppe i rumpmasland. Precis som när jag var liten, alltid 19 minusgrader (när det var 20 fick man vara inne på rasten).

05 januari, 2006 01:12

 
Blogger deeped

Re Sandra: det är så jäkla svårt att synka en analog fickalmanacka med Outlooks kalender ;)

Re Jenny: nä - även om det ser ut som en spliff... antagligen något mellanstarkt... Marlboro Medium, Prince Higland Taste, Vita Luckies - jag tillhör dem som byter märke varje gång oavsett om det gäller snus, cigg eller datorer :)

Re presidenten: det har varit kallt som fan ett par dagar. Men nu börjar det bli levnadsbart.

05 januari, 2006 11:16

 
Anonymous Anonym

Hey thanks for linking A:M:F :)

I can just write in english but I hope you're interested in this news:

A:M:F "Secrets" is now licensed under Creative Commons.

And what can you do?

- Download this album
- Spread this album
- Make a donation
- Tell a friend
- Spread this album on your website

You can copy, distribute, advertise, and perform this album as long as you give credit to us.

More infos just check: www.jamendo.com

Thanks for your support!

26 april, 2006 23:38

 

Skicka en kommentar