Deep|edition # 20060104






Morgon med fjällan

Godmorgon.
Näst först på byrån idag. Det är bra med bil. Och jag hann även med att åka genom mörk skog till Borlänges sopstation och slänga en massa skräp.
Renaulten går som ett skållat troll. Det är bra. När jag kom hem igår fick jag en vit fin ros av HS - grattis till bilen.
Imorse i duschen kom jag på hur mycket jag har att göra - det är mindre bra att inse att man har häcken full. Så det är bara att bita i och köra.
Kvällen igår avslutades skönt. Minst sagt. Fru som ville att jag skulle gå och lägga mig samtidigt som henne och ... Det var trevligt. Och jäkligt skönt.


Andra bloggar om: , ,









6 Kommentarer:

Anonymous Anonym

Grattis! Ja, inte till bilen då utan till det sköna... :D

04 januari, 2006 10:37

 
Blogger felicia

kanske fixar sig ändå, hoppas det

04 januari, 2006 12:49

 
Blogger deeped

Foxy - subtilitet har aldrig varit min specialitet ;)

04 januari, 2006 13:20

 
Blogger Christian

Att gå och lägga sej tillsammans med sin älskade är något man ska prioritera.

04 januari, 2006 14:31

 
Blogger crrly

Håller med senaste skribenten ovan... Att lägga sig tillsammans är nog en förutsättning för både det ena och det andra, som sen i sin tur kan ge det tredje osv...

04 januari, 2006 17:44

 
Blogger Batbut

Your'e on track! Grattis. Till er båda.

05 januari, 2006 00:07

 

Skicka en kommentar