Deep|edition # 20060217






Rapport innan läggdags

Idag har varit en trött dag. Efter gårdagens fullständiga adrenalinuttömning av ultrastress för att få tävlingsbidragen klara och den dygnslånga kampen mot panikångestens demoner känns i hela kroppen. Den gör ont. Fortfarande känner jag av det. Min vänstra tumme brukar "sköta sig själv" när det blir så här och nu har det hänt. Tänk er att man tänker sig att tummen ska röra sig neråt - och den rör sig uppåt istället. Det är en rätt otäck insikt att stressen kan förstöra så mycket. Jag får leva med det här - att min kropp rent fysiskt gått sönder på grund av min utbränning.

Mest möten idag. Och börjat skriva på ett par grejer, varav ett är spökskrivande. Igen. Satt och lyssnade på Neosonic-låtar mest hela dagen. En märklig grej var att jag inte kände igen "Hunny Bunny" - skumt att känna sig främmande inför en låt som man själv gjort. Jag blev sugen på att spela igen, och göra musik.

Imorgon åker Terrorprinsessan och HS tåg till mormor och morfar. Jag och Solstickan ska köpa pizza och mysa. På lördag har Solis fotbollsträning och efter det har jag lovat lunch på Donkan. Sen åker vi neröver för att sammanstråla i stugan. Melodifestival och fest med svärföräldrar, svåger med fästmö och vi.

Nu är jag trött. Dags att släcka.









0 Kommentarer:

Skicka en kommentar