Deep|edition # 20050824






Kodgrötande

Bilderna är uppe på Ulrika. Och jag har grötat runt i WP-koden. Det är ju nästan löjligt att jag som använt WP sedan ett år sitter som ett spån i den nya versionen. Nu har jag i varje fall fått den som jag vill ha.

Dags att sova. Imorgon är också en dag.

En person kommenterade att det var lite svårt att förstå att jag varit utbränd eftersom jag verkar ha outtömlig energi. Det har jag inte. Men jag mår bra. Jag trivs och jag jobbar med min hobby och mitt stora intresse. Det är en stor skillnad. Och jag har inte längre kontakt med energitjuvar (typ min morsa) och har gjort upp med en mängd av saker. Och jag minns hur det var att totalt vara orkeslös. Dit tänker jag inte komma igen.

Just nu är det mycket. Men det blir bättre. Och jag kan äntligen känna att jag faktiskt är duktig på det jag gör.

Förresten - jag gillade "Kommissionen". Bra jobbat. Ewerlöf är bra. Loa är ok. Och nu fick vi förklaringen varför ICA-reklamen är så underlig och att Stig inte längre är med i den: han är med i Kommissionen.









1 Kommentarer:

Anonymous Anonym

Ang. Komissionen; Visst var den bra. Kul att som omväxling ha en bra svensk serie att titta på. För en gångs skull hade de lyckats avhålla sig från att överförklara allting och dessutom drivit upp tempot jämfört med en normal svensk produktion. Det passar mig. (Men förmodligen satt mamma och R och hade svårt att hänga med :) )

24 augusti, 2005 10:37

 

Skicka en kommentar