Deep|edition # 20051228






Bu eller bä?

Jag vågar inte säga varken eller. Hennes sätt förvirrar mig.
Idag - Solstickan och jag gjorde ärenden:
♠ byta Sidorak mot Keetorak (jag börjar ha koll på hela Bioniclegänget)
♠ köpa ny snösläde - femhundra balubas
♠ beställde nya gasfjädrar till Svarta Farans bagagelucka som i flera veckors tid krävt hjälm på den som packar in grejer.

Kollat bilar på nätet. Hittat en Agila i Sala och en Mégane i Falun. Agilan är nästan ny men säkerheten är väl sisådär. Méganen är en bra bil men har gått mer än sjutusen mil.

Imorgon kommer syster redan klockan tio. Sen åker vi till Falun för diverse inköp och för att kolla Méganen. Kvällen är det middag med vänner.

Nu ska jag gå och sova.









3 Kommentarer:

Anonymous Anonym

Men ni måste väl ta er tid att vara själva??!! Skaffa barnvakt över en helg, dra med henne till ett SPA-hotell och prata, prata, prata!!! Ni kan ju inte gärna tolka varandras signaler bara och försöka läsa tankar!!
Eller ??

28 december, 2005 11:11

 
Anonymous Anonym

tror jag inte på, om man inte kan klara ut det bland barnen så vete f-n om det går.men sätt dig ner med henne o PRATA, det går att prata hemma också.säg allt du säger på sidan.lyssna.puss
/en med lååång erfarenhet

28 december, 2005 12:17

 
Anonymous Anonym

sidorak o keetorak - låter som anorak... :) kram på dig!

28 december, 2005 19:16

 

Skicka en kommentar