Deep|edition # 20060120






Lite annat

Lunchat med Advokaten och Mediasäljaren. Pratat Barbara Cup. Det mesta verkar ha fallit på plats - rinken bokade jag innan jag gick, plats för mat och prisutdelning är preliminärbokad. Jag hade tänkt att gå till Bolaget och köpa vin men det var så jävla kallt och snön var som småspik i blåsten + att lunchen tog längre tid än väntat så jag får göra det efter jobbet. Förutom det trodde jag att näsan skulle ramla av i kylan.
Idag känner jag att kreativiteten och engagemanget bubblar i mig. Var på möte med ahead och gillar att jobba med det. Grattis Em till nya jobbet! Kommer dock att sakna dig.
Sitter och väntar på att Resumé ska ringa igen. Han hade missat att jag skickat honom en drös med material. Ingen större idé att börja med något allvarligare jobb innan - koncentrationen bryts så lätt.









0 Kommentarer:

Skicka en kommentar