Deep|edition # 20060217






Morgon

Jag drömde inatt att vi skildes. Det var inget jag ville. Kan bero på att jag såg "Wanted" innan jag gick och la mig (för övrigt en fullkomligt usel serie...). Samtidigt berodde det kanske på att vi haft sex - vad vet jag?

I drömmen ville jag inte skiljas. Vilket ju faktiskt är positivt. Och samtidigt är jag trött på denna känslomässiga jävla berg-o-dalbana som vårt förhållande är. Nu är det bra, till och med jättebra. Men sen blir det uselt. Balans mon compadre - jag behöver balans.

Det var jävligt halt imorse. Men Volvon med "Aliens" som nummerskylt försökte köra ifrån mig. Puckot tog fel fil i rondellen. No one beats the White Duke of France :). Det snöar som fan. Jag är en sån här dag glad att vi köpte en 1,6 liters Renault istället för en 1,2 liters Opel Agila.

Den här veckan har gått fånigt fort. Nu är den snart slut. Jag känner att kroppen har tagit en hel del stryk av stressen, det gör ont i leder och muskler. Jag har ett par grustag i varje öga och delar av kroppen är svårkontrollerade.









2 Kommentarer:

Blogger Studiomannen

Sex kan vara både roten till det onda och det goda. Sade den gifte Peter.

Och du Sandra - grattis idag!

17 februari, 2006 09:24

 
Anonymous Anonym

Förstår precis vad du menar. När det är berg- och dalbana kan sex (eller dito som kommer av sig) utlösa en väldig massa känslor och tankar (positiva och mindre positiva) och man kan få konstiga drömmar efteråt.

Kram till dig!

17 februari, 2006 10:06

 

Skicka en kommentar