Deep|edition # 20060315






Dagens|060315



I väntan på att få köpa en ny handdator införskaffade jag igår en liten pappersalmanacka. Det är typ sju år sedan jag hade en pappersalmanacka förra gången.

För övrigt är det min nya tröja jag har på mig. En USPA för 99 spänn är ett kap.

Dagens låtar är från Nouvelle Vague (inköpta från iTunes):
Sorry for Laughing (Featuring Marina Celeste)
A Forest (Featuring Marina Celeste)
Love Will Tear Us Apart (Featuring Eloisia)

Vi snackar easy listening, bossa-laid-back, jazzighet och covers på Propaganda, The Cure och Joy Division... Surrealistiskt vackert på något sätt.









1 Kommentarer:

Blogger Studiomannen

Jag känner mig medskyldig efter att ha dissat PDA:s.

Kan dock inte anses som medskyldig eftersom jag tragiskt nog INTE har tipsat just dig om Nouvelle Vagues storhet. Men jag tröstar mig med att du ju hittat dem på egen hand.

Too drunk to fuck får en helt ny dimension... :-D

16 mars, 2006 02:50

 

Skicka en kommentar