Deep|edition # 20060315






Jodåsåatt

Han ringde idag, farsan. Inte ett ord om mailet. Bara att han jobbar mycket med utställningen och si och så...
Tack alla hejarop och förslag att åka någonannanstans, eller i alla fall. Grejen var att vi skulle åkt ner just för utställningen. Det var a shot in the dark så att säga.
Arvssynden är sannerligen verklig... men på ett helt annat sätt än de flesta teologer menar.


En person sa till mig att jag förut ibland var flammande som solen och mörk som månen - men att jag nu var som en molnig dag. Kanske är det så.


Om tre dagar ska jag för första gången på fyra år äta under 100 mg Zoloft. Det är ett genombrott också det.









5 Kommentarer:

Anonymous Anonym

Hurrarop för "zoloftnyheten" och kramar för resten.
*saknar*
-sis

16 mars, 2006 10:59

 
Anonymous Anonym

åhh wow...visste faktiskt inte att du åt zoloft även om jag läst din blogg länge nu.
Vill bara säga att du har ett fantastiskt liv "ahead of you..." för även om du tycker att du lever nu så är det inget mot vad du kommer att uppleva när du slutar helt !!
Jag åt zoloft i tre år och slutade helt i somras (långsam nedtrappning förstås) och herregud vilket liv jag fått tillbaka !! Det är underbart och skrämmande på samma gång, men inget kan få mig att gå tillbaka till, som jag nu tycker, zombietillvaron med zoloft igen.
Och ändå var det ju livsnödvändigt, inte alls så att jag ångrar det, utan hade jag dött, men nu....tack o tack underbara liv för att du kom tillbaka till mig.
lycka till !!

16 mars, 2006 22:00

 
Anonymous Anonym

hmmmm jag behåller hellre mina månar och solar än käkar en massa medicin som gör tillvaron molnig... fast det är ju lätt för mig att sitta och säga... Med ungar och så, så måste det ju fungera oxå. (?)

17 mars, 2006 00:18

 
Blogger deeped

Well. Solar och månar. Utan medicinen hade jag inte suttit här idag.

17 mars, 2006 00:21

 
Anonymous Anonym

Med risk för att låta vidrigt och äckligt flåshurtig så kan molniga dagar vara jävligt soft. Inga krav på att skutta runt som Sound of Musik-parodi, bara kick back liksom.
Stay fly.

18 mars, 2006 09:32

 

Skicka en kommentar