Deep|edition # 20050831






Jisses!

De här dagarna går till historien. Sitter och har precis kopplat upp jobbdatorn hemma. Sista presentationen måste göras klar. Hyperstressad. Ändå känns det som om jag bara - jag kommer inte igång. Blä.
Kom tillbaka till kontoret efter att ha varit och pitchat i Leksand. Till ett kontor där varenda AD och La Bossa Nova var upprörda. Och när jag fick höra vad det handlade om bad jag att få svara på det upprörande - för att inte tala om rejält nedvärderande - brevet som en kunds fotfolk skickat. Bara för att hon inte fattar vad det hela handlar om.
På väg hem från Leksand ringde jag HS och hon berättade att hennes terapeut tvingat på henne en läkartid på fredag - terapeuten anser att HS behöver bli sjukskriven. För utmattningsdepression. Nåt som går i familjen uppenbarligen. Inte speciellt kul. Och antagligen inte rätt medicin för HS som hatar att inte få umgås med människor. Men nåt måste göras - hon är sliten. Det har varit hårda år med mig sjuk, småbarn och allt med att vi varit tvungna att bryta kontakten med min morsa och sånt.
Jag skulle behöva vara hemma mer. Frågan är bara: hurdå?
Fan.

Och som grädde på moset dyker mitt stalker-troll upp (se tidigare kommentarer). Jag har förstått vem det är nu - men det verkar inte hindra honom. Stackarn.









8 Kommentarer:

Anonymous Anonym

hey du, läste att du gillar Evelyn Grace - har försökt få tag på mer musik från dem hur länge som helst (har 2 låtar) och undrar om du möjligtvis inte skulle kunna skicka dem till mig via msn?

MVH Maja.

23 juni, 2007 19:22

 
Blogger deeped

Visst. Jag har dels alla deras låtar som Evelyn och sen ett gäng låtar i deras tidigare tappning Lenore.

23 juni, 2007 19:39

 
Anonymous Anonym

härligt! adda mig gärna på cryiingangel@hotmail.com (adressen är grymt gammal därav namnet.. )så kanske du kan skicka några låtar? De är så otroligt svåra att få tag i -.-

MVH Maja.

(btw, radera gärna inlägget när du addat adressen så jag slipper ovälkommna personer haha!:)

24 juni, 2007 20:19

 
Anonymous Anonym

Har försökt adda dig på MSN angående Everlyn Grace låtarna men du verkar inte ha accepterat än :/

MVH

03 juli, 2007 23:26

 
Blogger deeped

Enkelt: jag använder aldrig MSN.

03 juli, 2007 23:27

 
Anonymous Anonym

haha men kan du inte logga in lite snabbt för min skull? *ler snällt*

07 juli, 2007 00:01

 
Anonymous Anonym

stalker-troll? tack för den hörrö! -.-

19 juli, 2007 19:48

 
Blogger deeped

Eh... postningen är skriven i augusti 2005 - alltså nästan för två år sedan... så jag vet inte kära anonym om du räknas dit faktiskt... (och om du gör det så är du så välkommen att stalka mig på min nya blogg deepedition.com)

19 juli, 2007 22:38

 

Skicka en kommentar