Deep|edition # 20050831






Stressnabb

Jag varken hinner eller orkar att uppdater Researcher.se just nu. Varenda gång man går in där finns det mellan 100-300 kommentarsspam. Då känns det inte så kul att börja skriva. Och för övrigt jobbar jag blixtrande snabbt för att hinna med allt som ska hinnas med. Konstant stress - hoppas det innebär att jag förbränner fett bara. Så var det i alla fall förut. Väntar på en sallad. Ska åka och pitcha på en kund i eftermiddag - sen tillbaka för att göra klart en presentation till imorgon. Imorgon är det en massa kreativt idéande inför nästa vecka...

Ibland oroar jag mig för när idéerna tar slut. Vad ska jag göra då?









5 Kommentarer:

Blogger Heidi

Vet du, jag tror att idé-lagret aldrig kommer att sina..

31 augusti, 2005 11:47

 
Anonymous Anonym

Har du haft några ideer någon gång överhuvudtaget? Med tanke på allt meningslöst dravel du skriver...

31 augusti, 2005 13:39

 
Blogger deeped

Nicke. Du behöver inte fortsätta. Du är genomskådad.

31 augusti, 2005 15:57

 
Anonymous Anonym

Stressen ja.. stress är ju tydligen inte farlig så länge man gillar det man gör (enligt någon undersökning jag läst) Däremot är stress skadlig när man gör saker man inte trivs med. Så det är viktigt att man trivs med sina arbetsuppgifter. Det är trist om man ska lämna in efter första pensionskuvertet.

31 augusti, 2005 16:01

 
Blogger deeped

Så är det. Iofs räknar jag kallt att lämna in långt innan pensionen men det beror nog snarare på min arbetsnarkomani och att jag levt lite väl hårt.

31 augusti, 2005 16:05

 

Skicka en kommentar