Deep|edition # 20060128






Taggad #1

Åsa taggar mig att svara på lite frågor:

Four jobs I’ve had in my life

Församlingsassistent (16 år - jag fick inte skriva på legala papper)
Skötare på låst akutpsykavdelning
Präst
Planner/copywriter

Four movies I can watch over and over

Apocalypse Now
Pulp Fiction
2001
Breakfast Club

Four places I have lived

Hoting
Köping
(Västerås)
Uppsala
(Hedemora)
Borlänge

Four TV shows I love to watch

Vita huset
Commander in chief
Rapport
Nyheterna

Four places I have been on vacation outside Sweden

New York (vacation nåja...)
Paris
Oslo
Ekenäs

Four websites I visit daily

Gmail
Bloglines
Researcher (admin)
Blogger

Four of my favorite foods

Hemmagjord pizza
Sushi
Det HS lagar
Det svärmor lagar

Four places I would rather be right now

I sängen med naken fru
...
...
...

Four bloggers I am tagging
Presidenten som också fixat till det.
A. von Achtersnurra aka Carpman - svarat (fast kallar mig "farbror" - jag är ju Dalatrollet! :))
ThingsSheSaid aka Bianca har också svarat.
Schmut har svarat.









6 Kommentarer:

Blogger A. von Achtersnurra

Sorry! Du får hädanefter gå under beteckningen ”charmtrollet” hos mig.

29 januari, 2006 16:02

 
Blogger deeped

*ler* Berätta det bara inte för lorden - då kommer hela min uppbyggda image av ondska falla ihop :)

29 januari, 2006 16:13

 
Blogger Helena

Svarat!

29 januari, 2006 19:40

 
Anonymous Anonym

låst akutpsyk på skönvik lr?
(förvånas inte över namnet, ålderdomshemmet döpte de till Åldersro)

29 januari, 2006 22:51

 
Blogger deeped

Nej. I Västerås.

29 januari, 2006 22:57

 
Blogger Helena

Och förresten:
http://www.thingsshesaid.com/2006/01/obsessions.html

30 januari, 2006 13:56

 

Skicka en kommentar