Deep|edition # 20060201






Och för övrigt

VABbar jag med min son som startade onsdagen med att kräkas. Sen somnade han. Och enligt smittskyddsläkare måste han vara hemma i två dagar.
Försöker att logga in på FK för att anmäla VAB via nätet men icke. Trots att jag har e-leg så vill det inte fungera. Jag hatar när teknik inte fungerar - fr a om jag inte kan göra något åt det. Ingen av mina digitala skruvmejslar fungerar på e-legimitationen. Måste vara fel sort men min bank säger att det är rätt sort. *suck*
Fick lov att ställa in en lunch med en kontakt. Men fördelen med det hela var att jag kunde sova en timme på soffan.









1 Kommentarer:

Anonymous Anonym

jag vabade häromdagen - nu jobbar jag hemma med dottern sjuk - hon är för stor att vaba tyvärr ;) Hoppas ni andra klarar er - ät vitpeppar!

01 februari, 2006 11:25

 

Skicka en kommentar