Deep|edition # 20050901






Fuck all

Jag hoppas att den här "domaren" får något hårt i huvudet. Eller råkar ut för någon annan "olycka". Det här är inte objektivt eller rättvisa - det här är äcklig "familje"nostalgi som får styra juridiken:

Carpe Diadem: VILKEN rättvisa????

Jag mår rent fysiskt illa av att läsa hur jävla illa rättsväsendet behandlar folk såna här gånger. Och jag blir förbannad. Antagligen då jag själv har en mor som inte skulle ducka för att göra samma sak och för att min egen far satte advokater på mig som artonåring för att slippa betala underhåll (vilket man enligt lag är tvungen så länge ens barn går i skolan). Och i slutänden såg till att jag skulle bli tvungen att stämma honom. Vilket nu inte blev något av eftersom brännvinsadvokaten som min mor hittat inte orkade göra det.

Fuck all.









0 Kommentarer:

Skicka en kommentar