Deep|edition # 20060105






Det är synd om Linda

Det är synd om Linda Skugge. Stackars...

Jag skriver krönikor tisdag, torsdag, fredag, lördag, söndag, dvs jag hinner inte bli bättre på datorteknik.
Att jag bara tar och tar och inte ger nåt till läsarna stämmer öht inte. Jag länkar till mellan 3-7 okända bloggar per dag, jag ger folk läsare. Jag sitter på kvällar och svarar på mail från unga tjejer. Jag vet inte hur många timmar jag lagt ner på att maila till unga tjejer som skriver om sin ångest. Jag postar ett par böcker i veckan, till läsare som mailar som skriver att de vill ha böckerna. Nu är min senaste pocket slut, men jag har precis beställt hem en till låda.
Med tanke på detta så är summan jag får för att blogga så skrattretande liten att jag går back hundra gånger om.
Jag offrar min egen familj för att maila och kolla så x, y och z inte skurit sig under natten.


Alltså - vi ska vara jävligt tacksamma för att hon finns...



Andra bloggar om:









3 Kommentarer:

Blogger The Female Dinousaur

Jag bara säger det: Kära Linda Skugge! Kom ner på jorden. När blev hon Gud?

06 januari, 2006 00:06

 
Blogger Akut Insikt

Med lite fler Linda-Skuggar skulle alltså vår värld vara lite drägligare. Ett ironiskt "hahahahahahahahahahahahahahahahahah..." gapskratt tack.

07 januari, 2006 18:38

 
Blogger Vi på Kantarellen

Vi kanske borde helgonförklara henne.

Men då kanske hon vill gå ett steg längre, som Biggis skriver.

05 februari, 2006 16:54

 

Skicka en kommentar