Deep|edition # 20060106






Irriterande bugg i FF

Först en extremt irriterande sak. Jag har kört Firefox länge. Men i och med nya 1.5 har en insättningspunkt börjat att grassera i alla sidor... ungefär som att den tror att allt är en inskrivningsruta... extremt irriterande och jag har ingen aning om det är en programbugg eller om det är något speciellt tillägg som får FF att bugga ur. Eftersom jag kör FF på flera datorer och har samma problem på alla så funderar jag om de skrivit skräpkod i den nya versionen... Nån som vet?


Andra bloggar om: ,









4 Kommentarer:

Blogger Joshua_Tree

Vad det beror på vet inte jag, men jag har också irriterat mig som satan på att ha en insättningspunkt blinkande mitt i en site. Och jag kör också 1.5.

06 januari, 2006 23:43

 
Anonymous Anonym

Under options->advanced finns ett alternativ "allow text to be selected with the keyboard" som förmodligen är ikryssat. Kryssa ur det och se om det löser problemet.

07 januari, 2006 04:33

 
Anonymous Anonym

Jag tror nog att patrick har rätt. Jag har i alla fall inte det problemet, men det kanske beror på att jag uppdaterat till FF1.5 och inte nyinstallerat.

Allow text tto be selected with the keyboard är i alla fall inte ikryssad.

07 januari, 2006 10:37

 
Anonymous Anonym

senaste ff buggar i osx osså.

07 januari, 2006 11:56

 

Skicka en kommentar