Deep|edition # 20050901






Antagligen inte bättre imorgon

En trött dag går mot sitt slut. Dags att gå och sova. Ikväll tror jag att jag går och lägger mig på direkten i Terrorprinsessans säng - enklare så.

Jag är trött. Märgtrött. Jag oroar mig för framtiden, för HS och vad som händer efter imorgon med alltihop. Hur dålig är hon?

Jag är låg. Jävligt låg till och med. Fredag imorgon. Jag hatar helger. Den här helgen blir ännu värre.

Det blir antagligen inte bättre imorgon heller.









1 Kommentarer:

Blogger Mollan

Ibland önskar man att man räcker till för mer. Att ens energi kan hjälpa andra.
Ibland önskar man att livet inte rusar på så fort. Alla hinner inte med i det hätska tempot som pumpats upp.
Och ibland trivs man så bra i det där heta.
Men, när någon man älskar drabbas gör det ont och än en gång önskar man att man kunde göra mer. En önskan som inte direkt förbättrar sinnesstämningen. Att inte räcka till kan vara förbannat jobbigt.
Hoppas att dagen som gryr inte blir sämre än dagen som just passerat för dig och de dina. Att vändningen är närmre än ni tror. Att sömnen räckte till för att ge energi som håller dagen ut.

02 september, 2005 00:45

 

Skicka en kommentar